• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Oblačila GAP

GAP je znana ameriška blagovna znamka oblačil, specializirana za vsakdanjo in sodobno modo. GAP ponuja kakovostne izdelke iz džinsa, vključno s kavbojkami za moške, ženske in otroke. Kavbojke so različnih krojev, izpranih in oblikovanih oblik, zato so osnovni del garderobe številnih ljudi. Verjetno pa GAP poznate tudi po majicah s kapuco, bluzah in majicah s kratkimi rokavi. Oblikovanje njihovih oblačil je precej preprosto in osnovno, vendar kakovost rešuje vse. Z leti si je blagovna znamka ustvarila ugled, zaradi katerega ljudje po vsem svetu kupujejo njihove izdelke. Njihov položaj v modni industriji so zaznamovala tudi sodelovanja z drugimi znanimi blagovnimi znamkami, kot so Yeezy, Tommy Hilfiger ali Dapper. Z znamko Yeezy sta predstavila izdelke, kot je znana majica s kapuco GAP x Yeezy. Poleg tega ima znamka zgodovino kolekcij, ki jih je ustvarila z revijo GQ. Združila sta moči in ustvarila kolekcijo, ki so jo oblikovali najboljši talenti v industriji. Pomemben del blagovne znamke GAP je tudi blagovna znamka GAPKids. V okviru linije otroških oblačil je GAP sodeloval s kultno igralko Sarah Jessico Parker in ustvaril kolekcijo otroških oblačil, znano po igrivih in elegantnih modelih. GAP lahko poskrbi za vso družino.

GAP

Blagovno znamko GAP sta leta 1969 ustanovila Donald Fisher in Doris F. Fisher v San Franciscu v Kaliforniji. Ime "GAP" je prvotno pomenilo "The Generation Gap" (generacijski razkorak), kar odraža usmerjenost blagovne znamke v ponudbo za različne starostne skupine. V prvi trgovini, odprti na Ocean Avenue v San Franciscu, so prodajali predvsem kavbojke in glasbene plošče. Glavni pokazatelj blagovne znamke je njen logotip. To je kultni kvadratni logotip z napisom "GAP" v beli barvi. Ta logotip je v preteklih letih doživel nekaj sprememb, vendar klasična oblika ostaja ena najbolj prepoznavnih v svetu mode. GAP ponuja široko paleto clothing in dodatkov, vključno s jeans, t-shirts, puloverji, oblekami, vrhnjimi oblačili in drugim. Namenjeni so moškim, ženskam in otrokom. Poleg tega njihov portfelj izdelkov vključuje tudi nekaj modelov superg. Dve glavni prednostni nalogi tega podjetja sta dostopnost in priložnostnost mode. Njihovi preprosti modeli so prepotovali svet. Podjetje GAP je celo naredilo revolucijo. Revolucijo, imenovano "khaki revolucija". Razlog za to je, da je podjetje GAP populariziralo hlače khaki, ki so postale stalnica v številnih garderobah.