• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Moški superge in čevlji Vans Knu-Skool

Knu-Skool

Vans Knu Skool je zaradi avtentičnega dizajna in trpežne konstrukcije osvojil srca deskarjev in modnih navdušencev. Vans že desetletja ostaja pionir v skate kulturi. Silhueta Knu Skool je bila prvič predstavljena leta 1998 in je skejterski skupnosti ponudila svež pogled na njihove najljubše superge. Ta model je bil eden prvih, ki je imel ikonično stransko črto blagovne znamke. Opremljen je z ojačanimi konicami prstov za boljšo vzdržljivost in zaščito med vožnjo. Priljubljenost je danes zagotovo pridobil tudi zaradi podpore zvezdnikov, kot so MGK, A$AP Rocky ali Frank Ocean, za katere je znano, da so oboževalci Vans. Čevelj je robusten, brezčasen in na neki način zimzelen. Je simbol. Je privlačen čevelj z bogato zgodovino. Se želite znova počutiti kot v devetdesetih letih prejšnjega stoletja? Ali pa želite vedeti, kako ste se počutili v devetdesetih letih, saj tega niste imeli priložnosti doživeti? Kopirajte čevlje Knu Skools in takoj vas bodo popeljali nazaj v preteklost.

Vans

Podjetje Vans je v Anaheimu v Kaliforniji ustanovil Paul Van Doren s partnerji Jimom Van Dorenom, Gordyjem Leejem in Sergejem Delijo. Znamka se je sprva imenovala Van Doren Rubber Company. Znamka je 16. marca odprla svojo prvo trgovino in še isti dan je 12 kupcev kupilo čevlje, zdaj znane kot model "Authentic", za katerega sta značilna preprosta oblika platna in lepljiv gumijast podplat. Blagovna znamka se je soočala tudi s finančnimi izzivi zaradi večje konkurence in spreminjajočih se preferenc potrošnikov. Danes je to ena najbolj cenjenih blagovnih znamk uličnih oblačil z bogato zgodovino, zlasti v skejterski skupnosti. Ker je Vans močno povezan s tem športom, je na različnih lokacijah odprl pokrite skateparke, znane pod imenom "House of Vans", ki skejterjem zagotavljajo prostore za vadbo in kulturne dogodke. Medtem ko rolkanje ostaja jedro njegove identitete, je Vans razširil svojo ponudbo izdelkov na različne shoe styles, apparel, accessories in sodelovanja, ki so namenjena širokemu spektru življenjskih slogov in modnih preferenc.