• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Oblačila DAILY PAPER

Daily Paper je blagovna znamka s sedežem v Amsterdamu, ki so jo leta 2012 ustanovili trije prijatelji iz otroštva. Blog, ki so ga leta 2008 začeli pisati Hussein Suleiman, Jefferson Osei in Abderrahmane Trabsini, ki jih je družila ljubezen do glasbe, umetnosti, mode in kulture, je pripomogel k temu, da je znamka postala prepoznavna. Bogata dediščina afriške kulture, ovita v sodobne modele, je podlaga za dve kolekciji na leto, ki se osredotočata na moška in ženska oblačila. Daily Paper ponuja brezčasne modele dodatkov, konfekcijskih izdelkov in različnih kapsul za celotno sezono. Daily Paper je leta 2015 izdal kapsulo z ženskimi oblačili, ko so jim kot navdih za oblikovanje služile pokrajine Somalije in drugih držav podsaharske Afrike. Istega leta so se odločili za diverzifikacijo s priložnostnih oblačil na športna in športna oblačila. Maja 2015 je blagovna znamka začela prodajati omejene izdaje jaken s silhueto. Danes gre za priljubljeno izbiro uličnih oblačil, ki je opozorila na ulične kose, saj oblačila Daily Paper pogosto vsebujejo edinstvene celostranske potiske skupaj s preprostejšimi vzorci. Kolekcija oblačil Daily Paper vključuje mikice s kapuco, majice, puloverje, jakne, hlače, dodatke, preprosto vse, kar si lahko zamislite.

DAILY PAPER

Dnevnik sta ustanovila prijatelja iz otroštva, ki sta bila navdušena nad modo, glasbo, umetnostjo in kulturo. Ustvarili so lastno platformo v obliki bloga, kjer so pisali in poročali o stvareh, ki so jim bile všeč, da bi svojo strast prenesli na platno. Trije afroameriški prijatelji iz Amsterdama so opravili intervjuje z znanimi osebnostmi iz industrije uličnih oblačil in superg. Postopoma so pridobivali priznanje, dokler niso izkoristili priložnosti in izdali svoja dela. Na samem začetku je Daily Paper prodajal majice kot blogovsko blago. Blogosfera je opazila njihove streetwear kose, saj so poleg preprostejših vzorcev pogosto vsebovali tudi edinstvene celostranske potiske. Ko gre za partnerstva in sodelovanja, sta bili za Daily Paper enotnost in povezanost vedno ključni vrednoti. Zaradi svoje široke mreže inovatorjev, sodelavcev in ojačevalcev so razvili resnična in učinkovita partnerstva ter celo prijateljstva znotraj in zunaj industrije. Places+Faces, adidas Originals, Filling Pieces ali celo Crocs so na seznamu Daily Papers.