• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Oblačila Gucci

Nekateri so veliki oboževalci Guccijevih modelov z njihovim značilnim vzorcem, obstajajo pa tudi ljudje, ki ga naravnost sovražijo. Vendar pa je število sovražnikov za veliko modno ikono, kot je Gucci, nepomembno. Blagovna znamka je sinonim za razkošje in velja za eno najbolj dragocenih in zaželenih modnih znamk na svetu. Njeni izdelki pogosto veljajo za statusne simbole in naložbe v brezčasen slog. Vrhunske znamke so iskani in pogosti sodelavci. Adidas je eden od Guccijevih dolgoletnih partnerjev, s katerim sodelujeta tudi po izdaji zelo kritiziranega baklavnega puloverja. Veliko njihovih oblačil dejansko velja za rasistična, vendar znamke trdijo, da podpirajo vse enako. Poleg adidasa je Gucci sodeloval tudi s kontroverznim Balenciaga, CDG ali podjetjem XBOX. Ikonični Guccijevi modeli so zelo priljubljeni na trgu ponaredkov. Nakup Guccijeve majice za 40 dolarjev je posel, ki ga ne more zavrniti vsakdo. Kolekcija originalnih oblačil vključuje vse od jaken prek plaščev do priljubljenih dodatkov. Najdražji pas Gucci Stuart Hughes je bil prodan za 250.000 dolarjev in je najdražji Guccijev predmet, ki je bil kdaj koli prodan.

Gucci

Gucci je ena najprestižnejših in najvplivnejših luksuznih modnih blagovnih znamk na svetu, ki slovi po svojem prepoznavnem dizajnu, kakovostni izdelavi in bogati italijanski dediščini. Leta 1921 jo je v Firencah v Italiji ustanovil Guccio Gucci. Začela je kot majhno podjetje za proizvodnjo usnjenih izdelkov in prtljage. Takoj ga prepoznamo po logotipu z dvojnim G (GG), ki predstavlja ustanoviteljeve začetnice Guccio Gucci. Ta logotip in drugi značilni motivi, kot je zelena in rdeča črta, so postali sinonim za blagovno znamko. Njihova ponudba vključuje izdelke, kot so handbags, footwear, dišave ali njihova ikona Gucci belts. Morda niste vedeli, da Gucci sodeluje v različnih filantropskih prizadevanjih, med drugim podpira UNICEF, kampanjo Chime for Change ter pobude, namenjene spodbujanju enakosti spolov in pravic otrok. Kar zadeva partnerstva, je Gucci sodeloval s kontroverzno Balenciago, CDG ali podjetjem XBOX. Imeti Guccijev XBOX, ki je fleksibilen, si ne more privoščiti vsak, in ker je bilo za Guccijev 20. rojstni dan oblikovanih le 100 konzol, je to odlična dolgoročna naložba. Če vas zanima Guccijeva zgodba, bi si bilo dobro ogledati film "House of Gucci", ki odraža dejansko dramo v ozadju modne hiše.