• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Roza GAP - popusti 20 % in več

Blagovno znamko GAP sta leta 1969 ustanovila Donald Fisher in Doris F. Fisher v San Franciscu v Kaliforniji. Ime "GAP" je prvotno pomenilo "The Generation Gap" (generacijski razkorak), kar odraža usmerjenost blagovne znamke v ponudbo za različne starostne skupine. V prvi trgovini, odprti na Ocean Avenue v San Franciscu, so prodajali predvsem kavbojke in glasbene plošče. Glavni pokazatelj blagovne znamke je njen logotip. To je kultni kvadratni logotip z napisom "GAP" v beli barvi. Ta logotip je v preteklih letih doživel nekaj sprememb, vendar klasična oblika ostaja ena najbolj prepoznavnih v svetu mode. GAP ponuja široko paleto clothing in dodatkov, vključno s jeans, t-shirts, puloverji, oblekami, vrhnjimi oblačili in drugim. Namenjeni so moškim, ženskam in otrokom. Poleg tega njihov portfelj izdelkov vključuje tudi nekaj modelov superg. Dve glavni prednostni nalogi tega podjetja sta dostopnost in priložnostnost mode. Njihovi preprosti modeli so prepotovali svet. Podjetje GAP je celo naredilo revolucijo. Revolucijo, imenovano "khaki revolucija". Razlog za to je, da je podjetje GAP populariziralo hlače khaki, ki so postale stalnica v številnih garderobah.