• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Superge Nike SB za poletje

Zamisel za Nike SB sta navdihnila dva ključna dogodka v poznih devetdesetih letih prejšnjega stoletja - ponovni vzpon priljubljenosti skateboardinga in izdaja košarkarskega čevlja Nike Dunk, ki so ga zaradi njegove oblike in vzdržljivosti začeli posvajati skateboarderji. Nike SB je bil uradno predstavljen marca 2002 s štirimi začetnimi barvnimi različicami Dunk Low Pro. S tem je Nike vstopil na trg skateboardinga. Nike SB je sodeloval s številnimi profesionalnimi deskarji, kot so Paul Rodriguez, Stefan Janoski in Eric Koston, da bi ustvaril podpisane modele čevljev, prilagojene njihovim individualnim slogom rolkanja. Leta 2023 je znamka predstavila še eno silhueto Dunk v sodelovanju s Yuto Horigome - zmagovalcem prvih olimpijskih iger v skateboardingu. Zaradi svoje predanosti skateboardingu je Nike SB uvedel posebno aplikacijo z imenom "Nike SB", ki je namenjena skateboarderski skupnosti. Aplikacija ponuja vsebine, povezane s skatejem, novice in izdaje izdelkov. Blagovna znamka je znana po svojih ustvarjalnih in edinstvenih temah za izdaje športnih copat. Nekatere teme so vključevale verige s hitro prehrano, kot sta McDonald's in Starbucks, ter sodelovanja s skate trgovinami in umetniki.

Nike SB

Zamisel za Nike SB sta navdihnila dva ključna dogodka v poznih devetdesetih letih prejšnjega stoletja - ponovni vzpon priljubljenosti skateboardinga in izdaja košarkarskega čevlja Nike Dunk, ki so ga zaradi njegove oblike in vzdržljivosti začeli posvajati skateboarderji. Nike SB je bil uradno predstavljen marca 2002 s štirimi začetnimi barvnimi različicami Dunk Low Pro. S tem je Nike vstopil na trg skateboardinga. Nike SB je sodeloval s številnimi profesionalnimi deskarji, kot so Paul Rodriguez, Stefan Janoski in Eric Koston, da bi ustvaril podpisane modele čevljev, prilagojene njihovim individualnim slogom rolkanja. Leta 2023 je znamka predstavila še eno silhueto Dunk v sodelovanju s Yuto Horigome - zmagovalcem prvih olimpijskih iger v skateboardingu. Zaradi svoje predanosti skateboardingu je Nike SB uvedel posebno aplikacijo z imenom "Nike SB", ki je namenjena skateboarderski skupnosti. Aplikacija ponuja vsebine, povezane s skatejem, novice in izdaje izdelkov. Blagovna znamka je znana po svojih ustvarjalnih in edinstvenih temah za izdaje športnih copat. Nekatere teme so vključevale verige s hitro prehrano, kot sta McDonald's in Starbucks, ter sodelovanja s skate trgovinami in umetniki.

Drsanje v slogu še nikoli ni bilo tako enostavno

Nike je prisoten po vsem svetu in blagovna znamka si resnično prizadeva zadovoljiti potrebe vseh. Potem ko je znamka izdala silhueto Dunk in videla, kakšen odziv je povzročila v skejterski skupnosti, se je odločila ustanoviti podznamko z imenom Nike SB, ki črpa navdih iz skejterske kulture in ustvarja funkcionalne in elegantne izdelke, ki so narejeni za potrebe skejterjev. Silhuete, izdane v okviru linije, so brezčasne, kot je Blazers, nekatere pa nosijo zapuščino profesionalnih tekmovalcev, kot je Nike SB Janoski, čevelj z minimalistično in preprosto zasnovo, ki je bil oblikovan v sodelovanju s Stefanom Janoskim, ali Nike SB Nyjah Free, ki ima lahko, prilagodljivo konstrukcijo in edinstven gumiran zgornji del, ki sta ga oblikovala Nyjah Huston in Nike. Ko preidemo k najbolj ikoničnim silhuetam, je to vsekakor Dunk Low v predelavi izvirnega košarkarskega čevlja SB. Te superge lahko najdete v različnih različicah, barvah in sodelovanjih. Seznam sodelovanj vključuje zanimive modne znamke, kot so Concepts, Frame ali HUF. Poleg tega ponuja tudi netradicionalna partnerstva, na primer s podjetji za proizvodnjo pijač, kot sta Jarritos ali Heineken, in ker gre za skejtersko skupnost, moramo seveda vključiti sodelovanje z Yuto Horigomejem, zmagovalcem prvih olimpijskih iger v skejtanju. Lahko bi nadaljevali še dolgo, vendar se lahko sami prepričate, kako neverjetne so te superge.