• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Superge in čevlji Fear of God

Superge in čevlji Fear of God

Fear of God je luksuzna blagovna znamka uličnih oblačil, ki jo je ustanovil Jerry Lorenzo. Znamka je znana po svojih vrhunskih in modnih modelih, ki združujejo elemente uličnih oblačil z visokokakovostnimi materiali in izdelavo. Fear of God je postal priljubljen zaradi svojih oblačil, vendar je pomembno vplival tudi na industrijo obutve, in to ne le s svojimi sodelovanji. Kolekcija obutve Fear of God ponuja izvirnike, kot so copati "The California", škornji Fear of God ali različne silhuete superg Fear of God. Vendar pa so sodelovanja pomembnejša od lastne linije podjetja FOG. Vse znane blagovne znamke, kot so Converse, adidas Originals, Vans ali celo Birkenstock, so svoje podpisane silhuete ponudile za sodelovanje s Fear of God. Blagovna znamka je sodelovala tudi z velikansko blagovno znamko Nike. Partnerstvo med Fear of God in Nike je prineslo številne zanimive izdaje, kot je Fear of God x Air Skylon 2, izdelana iz vrhunskih materialov. Po pričakovanjih so superge Fear of God pogosto izdane v omejenih količinah, kar prispeva k njihovi ekskluzivnosti in visoki vrednosti pri nadaljnji prodaji. Ljubitelje športnih copat in mode ta sodelovanja privlačijo zaradi njihovega edinstvenega dizajna, kakovostne izdelave in prestiža, povezanega z blagovno znamko Fear of God.

Fear of God

Podjetje Fear of God je bilo ustanovljeno leta 2012 in se je hitro uveljavilo na modni sceni. Pot znamke zaznamuje zavezanost združevanju vrhunske mode z estetiko uličnih oblačil, kar je privedlo do edinstvene in vplivne prisotnosti v industriji. Prve kolekcije Fear of God so uveljavile značilen slog znamke, za katerega so značilni preveliki kroji, podolgovate silhuete in minimalistična barvna paleta. Poudarek na kakovostnih materialih in pozornost do podrobnosti sta blagovno znamko Fear of God izločila iz nastajajočega okolja luksuznih uličnih oblačil. Fear of God je požel široko pozornost s četrto kolekcijo, ki je vključevala obrabljen džins, flanelne srajce in uvedbo vojaško navdihnjenih kosov. Znamke so začele sprejemati znane osebnosti in vplivneži, kar je prispevalo k hitremu povečanju njene priljubljenosti. Za ustanovitelja znamke Jerryja Lorrenza je pomembno, da poleg omejenih modelov za skupnost visoke mode ponuja tudi cenovno dostopnejše kose. Med svojim delom v podjetju FOG je prišel na idejo, kako to zamisel uresničiti. Posledično je lansiral linijo Essentials, ki vključuje mikine s kapuco, trenirke ali majice Fear of God Essentials.