• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Oblačila Pleasures

Podjetje Pleasures je svojo linijo moških oblačil predstavilo leta 2015 v pop-up trgovini v Los Angelesu, ki jo je vodil Edison Chen. Leta 2016 je podjetje izdalo kolekcijo "Version 4.0", ki jo je navdihnil določen časovni okvir med letoma 1994 in 1998. Blagovna znamka uličnih oblačil Pleasures iz Los Angelesa, ki je navdih črpala iz elementov grungea, metala in punk glasbe, je povzročila precej razburjenja, ko je na majici prikazala samomorilsko pismo Kurta Cobaina. Čeprav so skeptiki in ljubitelji grungea ostro obsodili brezčutnost mlade znamke, je drzna odločitev katapultirala PLEASURES do slave brez primere in jo postavila na zemljevid - pa tudi na hrbet številnih modnih žrtev. Oblačila znamke Pleasures izzivajo družbo na splošno. Čeprav so kontroverzna oblačila morda le prehodna modna muha, je Pleasures dokazal, da je še vedno aktualen. njihova oblačila segajo od monotonih majic, hoodijev in trenirke do svetlejših, bolj sezonskih razpoloženj. Njihov pogled na ulična oblačila visoke mode je svež. En pogled na njihovo stran in videli boste, kaj imamo v mislih. Njen vpliv na kulturo uličnega oblačenja ni zaznamovan le z značilnim in edinstvenim pristopom k modi, temveč tudi z različnimi sodelovanji z blagovnimi znamkami, kot so Dr. Martens, Puma, Converse ali HUF.

Pleasures

Ustanovitelj podjetja Pleasures Alex James je sprva delal kot IT-tehnik, njegova strast pa je bila modna industrija. Vendar je izkoristil priložnost in ustanovil modno blagovno znamko, ki je postala del industrije in jo je zdaj mogoče videti na Wizu Khalifi, Playboi Carti, The Weekend ali Kylie Jenner. Ta blagovna znamka uličnih oblačil s sedežem v Los Angelesu ustvarja oblačila in dodatke z veliko grafike, ki črpajo navdih iz nostalgije grunge, metal in punk subkultur devetdesetih let prejšnjega stoletja. Tako kot nešteto drugih blagovnih znamk tudi Pleasures izdaja sezonske sloge, ki lahko blagovni znamki pomagajo, da ohrani svojo relevantnost skozi vse leto. Toda Pleasures je več kot le vrhunska blagovna znamka uličnih oblačil. Oblačila imajo določeno grobo kakovost, ki jo druge blagovne znamke običajno spregledajo. Pleasures ostaja zvest svojim punkovskim koreninam in zdi se, da razprodaja ni v njihovih načrtih. Blagovna znamka je doživela tudi nekaj polemik, ko je izdala majico, na kateri je bil samomorilski list Kurta Cobaina. Ljudje so jo močno kritizirali, vendar je blagovna znamka to obdobje preživela, kar je sčasoma okrepilo njen položaj v kulturi streetweara.