• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Oblačila Patta

Patta je znana blagovna znamka uličnih oblačil in življenjskega sloga s sedežem v Amsterdamu na Nizozemskem. Blagovna znamka si je pridobila velik ugled na sceni uličnih oblačil zaradi svojih oblačil, pa tudi zaradi sodelovanja in kulturnih prispevkov. Patta ponuja raznoliko paleto oblačil za ulično oblačenje, vključno z majicami, jopiči s kapuco, jaknami, klobuki, dodatki in sodelovalno obutvijo. Znamka je poleg tega znana po svojem prepoznavnem logotipu, v svoje izdelke pa pogosto vključuje drzne grafike in edinstvene dizajne. Oblačila Patta v sebi nosijo urbano ulično kulturo. Vsak kos govori sam zase. Zdi se, da ljudje obožujejo Patine ulične kose oblačil, ne glede na to, ali gre za lasten izdelek znamke ali za sodelovanje z drugimi blagovnimi znamkami, vključno z New Balance, Nike, Tommy Hilfiger, Vans in številnimi drugimi. Patta je ukanila umetnost biti priljubljen, saj je dosegla popolno ravnovesje med slogom, vsebino in družbeno zavestjo. Resnično si lahko zamislite karkoli, kar iščete, in Patta je to verjetno že naredila. Resnično si zasluži svoje mesto v modni industriji.

Patta

Podjetje Patta je bilo sprva butik s supergami, ko se je prvič pojavilo na sceni, leta 2004 pa sta ga ustanovila Guillaume 'Gee' Schmidt in Edson Sabajo. Podobno kot ljudje na vroč poletni dan stojijo v vrsti pred prodajalno sladoleda, so se ljudje zgrinjali v trgovino Patta, da bi dobili te edinstvene, modne superge. Pattine superge so bile vroč trend, občudovali so jih zaradi njihovega videza, kakovosti, pa tudi zato, ker so prinašale bistvo ulične kulture. Vendar se podjetje Patta s tem ni končalo. Kot znamko poznamo zdaj, je postala ikona uličnih oblačil, ki ponuja inovativne izdelke, ki ohranjajo vaše zanimanje. Vsak Pattin izdelek je skrbno oblikovan, pri čemer je treba upoštevati ulično kulturo. Zdi se, da ljudje obožujejo Patine ulične kose oblačil, ne glede na to, ali gre za lasten izdelek znamke ali za sodelovanje z drugimi znanimi blagovnimi znamkami, kot so Nike, New Balance ali Vans, če jih naštejemo le nekaj. Ustanovitelja podjetja Pata sta gradila na svoji temeljni ljubezni do superg in ustvarila blagovno znamko uličnih oblačil, ki odraža njuno vizijo urbane kulture. Uspeh blagovne znamke ni le posledica kakovostnih izdelkov, temveč tudi sodelovanja na različnih kulturnih in glasbenih dogodkih. Patta ni le blagovna znamka, je družina.