• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Poceni oblačila Fear of God

Filozofija blagovne znamke Fear of God temelji na združevanju estetike uličnih oblačil z vrhunsko izdelavo in pozornostjo do podrobnosti. Jerry Lorenzo je s svojo vizijo ustvaril blagovno znamko, ki brezhibno združuje udobje in slog ter proizvaja oblačila, ki niso le dobro videti, ampak se jih tudi dobro nosi. Kolekcije oblačil Fear of God so dosledno premikale meje in postavljale nove standarde sodobne ulične mode. Od prevelikih silhuet do minimalističnih modelov, vsak kos odraža skrbno izbiro materialov, barv in tekstur. Sposobnost blagovne znamke, da brezhibno združuje elemente ležernosti in luksuza, je pripeljala do ustvarjanja ikoničnih kosov, ki presegajo trende. Blagovna znamka je uvedla podvrsto, ki to blagovno znamko visoke mode prenaša v vsakdanje življenje svojih strank - Essentials. Kolekcija vključuje vrsto osnovnih kosov garderobe, od jopic s kapuco in trenirke do majic in vrhnjih oblačil. Vsak kos je skrbno oblikovan tako, da se brez težav vključi v vsako garderobo, hkrati pa ohranja značilno estetiko blagovne znamke. Kljub temu, da je znamka Essentials v svetu Fear of God cenovno dostopnejša, ne sklepa kompromisov pri materialih ali konstrukciji. Vsako oblačilo je izdelano iz mehkih, vrhunskih tkanin in skrbno posvečeno podrobnostim, kar uporabnikom zagotavlja udobje in razkošje, ki sta sinonim za blagovno znamko Fear of God.

Fear of God

Podjetje Fear of God je bilo ustanovljeno leta 2012 in se je hitro uveljavilo na modni sceni. Pot znamke zaznamuje zavezanost združevanju vrhunske mode z estetiko uličnih oblačil, kar je privedlo do edinstvene in vplivne prisotnosti v industriji. Prve kolekcije Fear of God so uveljavile značilen slog znamke, za katerega so značilni preveliki kroji, podolgovate silhuete in minimalistična barvna paleta. Poudarek na kakovostnih materialih in pozornost do podrobnosti sta blagovno znamko Fear of God izločila iz nastajajočega okolja luksuznih uličnih oblačil. Fear of God je požel široko pozornost s četrto kolekcijo, ki je vključevala obrabljen džins, flanelne srajce in uvedbo vojaško navdihnjenih kosov. Znamke so začele sprejemati znane osebnosti in vplivneži, kar je prispevalo k hitremu povečanju njene priljubljenosti. Za ustanovitelja znamke Jerryja Lorrenza je pomembno, da poleg omejenih modelov za skupnost visoke mode ponuja tudi cenovno dostopnejše kose. Med svojim delom v podjetju FOG je prišel na idejo, kako to zamisel uresničiti. Posledično je lansiral linijo Essentials, ki vključuje mikine s kapuco, trenirke ali majice Fear of God Essentials.