• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Moški superge in čevlji Vans Old Skool

Old Skool

Leta 1977 se je rodil kultni čevelj, ki je nekoliko določil prihodnjo podobo znamke Vans. Danes lahko prvič vidimo tako znano in pomembno črto na straneh copata, ki je postala zaščitni znak blagovne znamke. V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je postajalo vse bolj priljubljeno personaliziranje stvari, kot so čevlji in dodatki. Morda z navadnim markerjem. To je Steva Van Dorena pripeljalo do zamisli, da bi ustvaril različico Old Schools v barvni kombinaciji z veliko različnimi materiali in postavitvami, ki odražajo individualnost njihovih uporabnikov. Vans se je vedno opiral na ustvarjalnost umetnikov in cvetel na podlagi njihove pripravljenosti, da presežejo Vanovo vesolje. V devetdesetih letih si je zaradi sodelovanja z blagovno znamko Marc Jacobs, ki sodi v sfero visoke mode, Old Skools uspel privoščiti izdaje v vrhunskih materialih, vrhunskih vzorcih in še posebej v majhnih omejenih nakladah. Kmalu zatem se je začelo dolgoletno prijateljstvo z znamko Supreme, ki traja še danes. Poleg skejterjev in grafitarjev so bile tem specifičnim Vanskyjem všeč tudi punk rock skupine, ki so neposredno z odrov prinesle neverjetno prepoznavnost in širile zavest o njih po ZDA.

Vans

Podjetje Vans je v Anaheimu v Kaliforniji ustanovil Paul Van Doren s partnerji Jimom Van Dorenom, Gordyjem Leejem in Sergejem Delijo. Znamka se je sprva imenovala Van Doren Rubber Company. Znamka je 16. marca odprla svojo prvo trgovino in še isti dan je 12 kupcev kupilo čevlje, zdaj znane kot model "Authentic", za katerega sta značilna preprosta oblika platna in lepljiv gumijast podplat. Blagovna znamka se je soočala tudi s finančnimi izzivi zaradi večje konkurence in spreminjajočih se preferenc potrošnikov. Danes je to ena najbolj cenjenih blagovnih znamk uličnih oblačil z bogato zgodovino, zlasti v skejterski skupnosti. Ker je Vans močno povezan s tem športom, je na različnih lokacijah odprl pokrite skateparke, znane pod imenom "House of Vans", ki skejterjem zagotavljajo prostore za vadbo in kulturne dogodke. Medtem ko rolkanje ostaja jedro njegove identitete, je Vans razširil svojo ponudbo izdelkov na različne shoe styles, apparel, accessories in sodelovanja, ki so namenjena širokemu spektru življenjskih slogov in modnih preferenc.