• Vse

  • Moški

  • Ženske

  • Otroci

Novosti Karhu

Predstavljajte si strategijo, ki temelji na gladkem gibanju naprej. Dodajte še ljubezen do oblikovanja, uspeh in samozavest, da lahko sami izberete svojo pot. Potem dobite Karhu. Blagovna znamka se je začela leta 1916 s športno trgovino v središču Helsinkov. Tu ste lahko kupili kopja, smuči, diske in tekaške copate. Čevlji so bili znani po svoji lahkotnosti in prožnosti. Ime Karhu v finščini pomeni medved. Črka M na strani športnih copat simbolizira finsko besedo Mestari, ki pomeni prvak.

Karhu

Predstavljajte si strategijo, ki temelji na gladkem gibanju naprej. Dodajte še ljubezen do oblikovanja, uspeh in samozavest, da lahko sami izberete svojo pot. Potem dobite Karhu. Blagovna znamka se je začela leta 1916 s športno trgovino v središču Helsinkov. Tu ste lahko kupili kopja, smuči, diske in tekaške copate. Čevlji so bili znani po svoji lahkotnosti in prožnosti. Ime Karhu v finščini pomeni medved. Črka M na strani športnih copat simbolizira finsko besedo Mestari, ki pomeni prvak.

Finski zaklad

V ZDA imajo New Balance, na Finskem pa so ustvarili lastno blagovno znamko copat, ki ima nekaj podobnosti z ameriškim prijateljem. Superge Karhu so na trgu že od leta 1916 in vse od takrat so na Finskem simbol očetovskih čevljev. Njihove najbolj znane silhuete, kot sta Fusion ali Synchron, so zelo priljubljene pri ljudeh, ki jim ni mar za velike blagovne znamke. Model Karhu Fusion je eden od kultnih športnih copat, ki jih proizvaja finska znamka športne obutve. Model Karhu Fusion odlikuje značilna in brezčasna oblika, za katero so značilne drzne barvne kombinacije, pri katerih se pogosto uporabljajo kontrastne plošče. Zgornji del superge je običajno izdelan iz mešanice vrhunskih materialov, vključno s semišem, usnjem in mrežico, kar zagotavlja slog in vzdržljivost. Naslednja v vrsti je silhueta Synchron, ki ima globalno bazo oboževalcev, navdušenci pa cenijo njeno mešanico sloga in zmogljivosti. Posebnost superg Karhu je tehnologija Fulcrum. Fulcrum je vrtljiva točka, ki se nahaja pod stopalnim lokom in izboljšuje gladkost in učinkovitost vašega koraka, hkrati pa zagotavlja stabilnost. Blagovna znamka je sodelovala tudi z drugimi športnimi blagovnimi znamkami, kot je Hanon. Če iščete smešno in prikupno sodelovanje, se je Karhu povezal tudi s švedsko risanko Moomin in ustvaril superge z igrivimi vzorci. Zanimivo pri znamki je, da so bile znamenite tri črte, ki jih danes uporablja adidas, prvotno Karhujeva blagovna znamka do leta 1952 in so jo prodali adidasu za 1 600 EUR + dve steklenici odličnega finskega viskija. Kako ugodno.