Bela torbice za okoli pasu Patta
Mislili ste, da se ne bodo nikoli vrnili, kajne? Vendar se je izkazalo, da so nam vsem dokazale, da se motimo. Najbolj praktična torba, ki je bila kdajkoli ustvarjena, je tu, da bi presenetila mlade in razveselila starejše. Če ste naveličani, da imate žepe napolnjene kot ropar, potem je ta izdelek prav za vas. V ponudbi podjetja FLEXDOG poiščite popolno torbo za pas za moške in ženske. Poslovite se od okornih nahrbtnikov in okornih torbic - izkoristite svobodo gibanja, ki jo prinaša nošenje torbice za pas. Nadgradite svojo potovalno opremo ali dodajte modni dodatek k vsakodnevni garderobi s torbami za pas blagovnih znamk Nike, adidas, Patagonia ali The North Face še danes! Odkrijte popolno kombinacijo funkcionalnosti in mode z našo ponudbo torb za pas, ki vas bodo spremljale na vseh vaših pustolovščinah. Ti vsestranski dodatki, znani tudi kot torbe za noge ali torbe za boke, zagotavljajo udobje brez uporabe rok, hkrati pa so vaše najnujnejše stvari varno na dosegu roke.
Patta
Podjetje Patta je bilo sprva butik s supergami, ko se je prvič pojavilo na sceni, leta 2004 pa sta ga ustanovila Guillaume 'Gee' Schmidt in Edson Sabajo. Podobno kot ljudje na vroč poletni dan stojijo v vrsti pred prodajalno sladoleda, so se ljudje zgrinjali v trgovino Patta, da bi dobili te edinstvene, modne superge. Pattine superge so bile vroč trend, občudovali so jih zaradi njihovega videza, kakovosti, pa tudi zato, ker so prinašale bistvo ulične kulture. Vendar se podjetje Patta s tem ni končalo. Kot znamko poznamo zdaj, je postala ikona uličnih oblačil, ki ponuja inovativne izdelke, ki ohranjajo vaše zanimanje. Vsak Pattin izdelek je skrbno oblikovan, pri čemer je treba upoštevati ulično kulturo. Zdi se, da ljudje obožujejo Patine ulične kose oblačil, ne glede na to, ali gre za lasten izdelek znamke ali za sodelovanje z drugimi znanimi blagovnimi znamkami, kot so Nike, New Balance ali Vans, če jih naštejemo le nekaj. Ustanovitelja podjetja Pata sta gradila na svoji temeljni ljubezni do superg in ustvarila blagovno znamko uličnih oblačil, ki odraža njuno vizijo urbane kulture. Uspeh blagovne znamke ni le posledica kakovostnih izdelkov, temveč tudi sodelovanja na različnih kulturnih in glasbenih dogodkih. Patta ni le blagovna znamka, je družina.