Nizka superge in čevlji Reebok Reebok x Brain Dead

1 produkt

Nizka superge in čevlji Reebok Reebok x Brain Dead

Oblačilna legenda Reebok s skejt navdihom Brain Dead, kaj več si lahko želimo? Sodelovanje teh dveh blagovnih znamk nam kaže, da za izdelavo razkošnih športnih copat ni treba poklicati kakšne modne hiše visoke mode. Kolekcija Reebok x Brain Dead uporablja najboljše možne materiale in jih kombinira na tako inovativne načine, da si ne moremo predstavljati, kaj si lahko ta dva še izmislita. Povzdignila sta že tako kultne modele, kot so Club C, Shaqnosis ali Classic Leather. Moj osebni favorit pa je Zig Kinetica II, podoben nezemljanom, ki so ga navdihnile japonske vinilne igrače Kaiju. Barvne različice pogosto vsebujejo umirjene odtenke zelene, modre in rjave barve. In kot vedno so desetkrat lepše v roki, zato je konec s pokemoni, raje ulovimo kakšne super superge, kot so te!

Reebok

Podjetje Reebok je bilo ustanovljeno leta 1958 v Angliji, njegovo ime pa izhaja iz afrikanske besede "rhebok", ki je vrsta antilope. To edinstveno ime odraža osredotočenost znamke na hitrost in okretnost. V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je Reebok izkoristil navdušenje nad fitnesom in postal vodilni proizvajalec obutve za aerobiko. Njihov model Freestyle, pogosto v živahnih barvah, je postal kulten pri urah fitnesa po vsem svetu. Leta 2005 je podjetje Reebok prevzela skupina adidas Group, kar je podjetju Reebok omogočilo, da je izkoristilo adidasove vire, hkrati pa ohranilo svojo prepoznavno identiteto blagovne znamke. Vendar blagovna znamka ni bila vedno v najsvetlejšem stanju. Nekaj desetletij po ustanovitvi se je podjetje spopadalo s finančnimi težavami. No, trg ni enostaven in tekmovanje z blagovnimi znamkami, kot sta Nike ali adidas, je kot tek na življenjski maraton. Če bi prešteli vse športne blagovne znamke, ki so poskrbele za združitev mode in športa, bi bili tu za vedno. Da bi ostal aktualen, je Reebok v preteklih letih večkrat osvežil blagovno znamko. Cilj teh prizadevanj je bil vzpostaviti stik z mlajšimi potrošniki, hkrati pa ohraniti svojo temeljno identiteto.

Raziščite Reebokove povratne ponudbe

Raznovrstne silhuete superg Reebok, vključno z modeli Club C, Classic Leather ali Zig Kinetica, ponujajo vpogled v izjemno potovanje blagovne znamke skozi svet obutve. Te superge ne predstavljajo le mode, temveč utelešajo tudi vrednote in želje tistih, ki jih nosijo, zaradi česar so trajni simboli sloga in zmogljivosti. Ne glede na to, ali ste dolgoletni navdušenec nad znamko Reebok ali novinec, obstaja silhueta, ki vas nagovarja, in vsaka ima svojo edinstveno zgodbo. Model Reebok Club C 85 je postal najbolje prodajani vrnjeni teniški čevelj znamke, odkar se je Reebok odločil, da ga po določenem času ponovno predstavi. Nosi eno najbolj privlačnih vintage estetik vseh časov. Poleg tega je pritegnil pozornost znanih blagovnih znamk, umetnikov in oblikovalcev. Club C je dobil edinstven dizajn v okviru sodelovanja z BAPE, Cardi B ali National Geographic. Zanimivo dejstvo je, da "C" v Club C 85 pomeni "Champion" in to je resnično silhueta šampiona. Še bolj vznemirljiv pa je omenjeni model Reebok Classic Leather. Z njim je blagovna znamka prvič v zgodovini predstavila športni čevelj, ki je v celoti izdelan iz usnja, s čimer je postavila nove standarde za športno obutev.

FLEXDOG ti ponuja več.
Ustvari si profil.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear